Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DJ

Děkuji za hodnocení celého večera. Vždycky si sem jdu zkorigovat svoje postřehy a jsem ráda, že se za těch 10 řad SD už tak trochu orientuji. Chtěla jsem psát na diskusi ČT, ale po přečtení vašeho článku jsem to vzdala, protože mně nic nového a odlišného nenapadlo. :-) Jen u Jakuba Vágnera se tak trochu liším, tam u mě ta energie a radost z tance nějak přebila nedostatek samby samotné. Ale jsem laik, tak si to, myslím, můžu dovolit. :-) Jinak mi zapojení "company" trochu vadilo, tanečníci neměli prostor pro tanec samotný, u Xindla se snad ani o company mluvit nedalo.... Trochu se mi stýská po těch "čistých" tanečních večerech bez všech možných experimentů!

1 0
možnosti
LH

Před chvílí jsem se dívala na diskuzi na ČT. Hodně příspěvatelů tam odsuzuje pana Chlopčíka za jeho hodnocení, takže jste si asi moc nepolepšil, ale já s vámi souhlasím.I když chápu, že ne všichni soutěžící mají stejnou startovní čáru. Děkuji za Váš věcný přístup.

6 0
možnosti
Foto

P28e96t61r 21F69a68b54e14r15a

28. 10. 2019 11:47

Dobrý den, paní Havrdová, v prvé řadě děkuji za vaši přízeň. Zdeněk občas hodnotí slušně řečeno překvapivě, ale on sedí přímo u parketu, zatímco já vše vidím zprostředkovaně jen přes režiséra a kamery. Je tedy možné, že on vidí něco jiného než televizní diváci a naopak. Diskuse na ČT je jaká je. Pokusil jsem se tam napsat svůj názor a málem jsem byl ukamenován, takže jsem se zase odporoučel. Nemám zapotřebí se tam nechat urážet a napadat.

Jistě, páry mají startovní handicap, ale jestliže má být porotce objektivní, musí být nestranný a hodnotit přesně jen to co vidí. O to se v tomto blogu snažím a těší mě, že je to tak vnímáno. Ještě jednou, děkuji.

4 0
možnosti
PL

P58e55t56r 36L45a63n41g17e50r

27. 10. 2019 17:55

Děkuji za článek.

3 0
možnosti
Foto

P49e35t48r 33F20a40b39e26r67a

27. 10. 2019 18:01

Není zač, já děkuji za přízeň.

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 12,07
  • Průměrná čtenost 3441x
Mou celoživotní vášní se stal sportovní (původně nazývaný společenský) tanec. Jsem aktivním tanečníkem, ale tanec, bohužel, není mým živobytím. V roce 2010 jsem se stal finalistou Mistrovství České republiky ve standardních tancích v kategorii Senior II. V současné době jsem lektorem v TŠ Marie Janoušové.

Na stránkách revue.idnes.cz jsem v roce 2008 komentoval soutěžní večery StarDance.
 

Počet přečtení všech článků k 17.12.2023:

428141

 

 

Seznam rubrik