Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DJ

Děkuju za další hodnocení. Vždycky na něj čekám, jednak abych posoudila svoje postřehy a pak taky pro srovnání, protože odborná porota už pomalu přestává být odborná... Sympatie a pocity jsou pro nás, laiky. 

4 0
možnosti
Foto

P32e90t31r 82F81a26b18e63r92a

22. 11. 2021 16:04

Paní Ježková, já děkuji za Vaši čtenářskou věrnost i za odkazy.

0 0
možnosti
Foto

Pisete o tom, jako by to byla nejaka skutecna soutez a ne porad s pevnym scenarem ;-D ... to je soucast PR a nebo ciste vase iniciativa?

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 11,52
  • Průměrná čtenost 3441x
Mou celoživotní vášní se stal sportovní (původně nazývaný společenský) tanec. Jsem aktivním tanečníkem, ale tanec, bohužel, není mým živobytím. V roce 2010 jsem se stal finalistou Mistrovství České republiky ve standardních tancích v kategorii Senior II. V současné době jsem lektorem v TŠ Marie Janoušové.

Na stránkách revue.idnes.cz jsem v roce 2008 komentoval soutěžní večery StarDance.
 

Počet přečtení všech článků k 17.12.2023:

428141

 

 

Seznam rubrik