Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Vyřazení Šoposké bylo pro mne překvapením.

0 0
možnosti
PN

Když jsou 2 páry na 3. místě (sdílené místo jako v golfu) tak další pár není 4., ale 5., nebo ne?

0 0
možnosti
Foto

P86e30t21r 95F38a22b20e68r49a

15. 11. 2021 20:13

Dobrý večer, také by mi to dávalo větší smysl, ale britská BBC stanovila tento systém, že při shodě postupují páry vzadu o příčku nebo i víc výše.

Na postupovych soutěžích ČSTS se při shodě bere umístění horší, protože se počítají body za poražené páry plus bonusy za postupy do dalších kol a za umístění na bedně.

0 0
možnosti
Foto

Soposka byla v planu .. i kdyby se rozkrajela ...

2 1
možnosti

Podle mne to nejvíce ovlivnilo hlasování diváků. Nejvíce asi hlasují ženy a ty nikdy nejsou u vytržení z pěkné a štíhlé ženské.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 124
  • Celková karma 8,38
  • Průměrná čtenost 3497x
Mou celoživotní vášní se stal sportovní (původně nazývaný společenský) tanec. Jsem aktivním tanečníkem, ale tanec, bohužel, není mým živobytím. V roce 2010 jsem se stal finalistou Mistrovství České republiky ve standardních tancích v kategorii Senior II. V současné době jsem lektorem v TŠ Marie Janoušové.

Na stránkách revue.idnes.cz jsem v roce 2008 komentoval soutěžní večery StarDance.
 

Počet přečtení všech článků k 17.12.2023:

428141

 

 

Seznam rubrik