Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Věnovat tento večer tvorbě J.Suchého a J.Šlitra byl od ČT velice dobrý počin.R^

0 0
možnosti

R15a82d53i67m 90K29a15l95a24s

25. 10. 2021 9:24

Viděl jsem jen to závěrečné vyřazování, ale Pavel Trávníček to skutečně měl ve svých letech těžké. V 71 letech jsou někteří lidé rádi, že zvládají rychlou chůzi natož tanec.

2 0
možnosti

Vy jste ale pečlivka, taková perfektní reportáž. Sám jsem sledoval jen začátek, a ty nástupy všech párů byly naprosto úchvatné. Pak jsem přišel až ke konci, kde mě tedy zaujala cena 13 Kč za smsku. Tak jsem si jen pomyslel, pokud by se třeba tentokrát netančící pár, jen sledující důchodci, neshodl, a každý by měl jiné favority, jestli by jim nepřišlo 26 Kč utracených za dva hlasy už příliš?

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 5,78
  • Průměrná čtenost 3469x
Mou celoživotní vášní se stal sportovní (původně nazývaný společenský) tanec. Jsem aktivním tanečníkem, ale tanec, bohužel, není mým živobytím. V roce 2010 jsem se stal finalistou Mistrovství České republiky ve standardních tancích v kategorii Senior II. V současné době jsem lektorem v TŠ Marie Janoušové.

Na stránkách revue.idnes.cz jsem v roce 2008 komentoval soutěžní večery StarDance.
 

Počet přečtení všech článků k 17.12.2023:

428141

 

 

Seznam rubrik