Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VG

Mám obavu, že v roce 2030 dostanu do nesmyslné Sraldance nabídku i já, jako první stoletý účastník.

1 0
možnosti
LB

Jsem přesvědčen, že nedílnou součástí Vašeho televizoru je i ovladač. Taj jste mohl zvolit jiný program nebo to vypnout a jít na pivo. hezký den:-)

1 1
možnosti
DJ

Děkuji za vaše hodnocení, už jsem ho netrpělivě očekávala. Je to vždycky pro mě radost porovnat si svoje potřehy s názorem odborníka!! Doufám, že letos ti odborníci, kteří to mají ve svých rukou budou konečně hodnotit podle umění a ne podle sympatií jako tomu bylo v uplynulých řadách.

4 1
možnosti
LH

Zdravím všechny příznivce StarDance, i pana Faberu. Těší mne , že mám i jako laik , stejný názor. I mne překvapila Simona . Není to zrovna moje oblíbená herečka, ale jejich valčík měl hezkou choreagrafii a celkově působil jejich projev krásně. A zrovna tak Martitn Dědík ,se svojí "farářkou ",která vypadala jako víla. Jen se musí zbavit počáteční pochopitelné nervozity. I mužští favorité se mi líbili, ale ty chválit nemusím, nepotřebují to.......Přeji všem příjemné zážitky, zasloužíme si už trochu toho odreagování..........:D

2 0
možnosti
Foto

P39e42t21r 38F46a64b55e47r10a

18. 10. 2021 18:25

Děkuji a s odreagováním vřele souhlasím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 11,53
  • Průměrná čtenost 3441x
Mou celoživotní vášní se stal sportovní (původně nazývaný společenský) tanec. Jsem aktivním tanečníkem, ale tanec, bohužel, není mým živobytím. V roce 2010 jsem se stal finalistou Mistrovství České republiky ve standardních tancích v kategorii Senior II. V současné době jsem lektorem v TŠ Marie Janoušové.

Na stránkách revue.idnes.cz jsem v roce 2008 komentoval soutěžní večery StarDance.
 

Počet přečtení všech článků k 17.12.2023:

428141

 

 

Seznam rubrik