Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Upřímně: tanec není moje profesionální parketa, ale jako nezaujatý divák se v této řadě občas podivuji nad výkony POROTY (tedy jejím hodnocení).

2 0
možnosti

Porotci mohou hodnotit jak chtějí, rozhoduje "hlas lidu". ;-)

1 1
možnosti

To není pravda. Body za pořadí podle poroty a za pořadí podle hlasů diváků se sčítají.

Pouze ve finále rozhoduje už jen hlas lidu.

1 0
možnosti

Díky za vaše hodnocení odborníka! Po každém kole hledám vaše hodnocení proběhlého kola a jsem rád, že mé laické hodnocení se většinou shoduje s tím vaším.

Co se týče hodnocení poroty, tak obvykle udiveně kroutím hlavou nad tím, jaké známky uděluje Zdeněk Chlopčík. Dobře odvedené provedení podhodnocuje a naopak zjevně nepříliš povedený tanec hodnotí výše!

4 0
možnosti

P64e42t13r 92T27o22m69e72k

10. 11. 2019 19:59

Zjevně chce být originální.

0 0
možnosti
  • Počet článků 124
  • Celková karma 8,38
  • Průměrná čtenost 3497x
Mou celoživotní vášní se stal sportovní (původně nazývaný společenský) tanec. Jsem aktivním tanečníkem, ale tanec, bohužel, není mým živobytím. V roce 2010 jsem se stal finalistou Mistrovství České republiky ve standardních tancích v kategorii Senior II. V současné době jsem lektorem v TŠ Marie Janoušové.

Na stránkách revue.idnes.cz jsem v roce 2008 komentoval soutěžní večery StarDance.
 

Počet přečtení všech článků k 17.12.2023:

428141

 

 

Seznam rubrik