Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

V postupu P.Tomicové až do finále vidím jakési české "švejkovství". Ale řekl bych, že zde není na místě! Tedy pokud sama sebe bude Stardance prezentovat jako TANEČNÍ soutěž. Přitom by stačilo tak málo -v případě rovnosti bodů by rozhodovala porota. Jenže právě tento bod je v regulích pravděpodobně kvůli neočekávaným zvratům. Ale bohužel umožní, aby vítězem byl třeba i nejhorší tanečník! ..když zaujme dost diváků

0 0
možnosti
Foto

Je to jeden z mála pořadů na ČT na který se ráda dívám. Také mám své favority, ale když zatančí dobře jiný pár, mám z toho radost. Je to opravdu masakr, kolik kroků se musí za tu dobu naučit a to tak rychle, že nemají nárok to zažít, tedy zatančit bez chyby.

Je pravda, že bychom rádi viděli, aby první příčku obsadili ti nejlepší, tak jsme si zvykli ve sportu a tanec je také velký sportovní výkon. Tady však jde o víc, získat si přízeň diváků a jak vidíme, ta se nezískává jen tancem. Vidíme to i v politice, jak se dokáží někteří jedinci vetřít do mysli voličů a získat jejich hlasy, tady je to podobné a možná vítězové nebudou ti, co osloví tancem, ale spíše svým slovním projevem.

7 0
možnosti
JP

Je v podstatě jedno, kdy se začíná hlasovat. V druhém kole už hlasování bylo zcela neobjektivní, co se týče pohybu na parketu. Myslím, že se o to zasloužila i porota.:-)

2 0
možnosti
DJ

Děkuji za další pěkný komentář. Když už nám letos blbne porota, tak se máme aspoň s něčím možnost konfrontovat. A prosím o opravu, vypadl Michal Necpál. :-)

4 1
možnosti
Foto

P20e71t23r 41F61a52b56e67r66a

10. 12. 2018 15:49

Dobrý den, děkuji za upozornění. Nějak se mi ti Míšové popletli.

1 0
možnosti
Foto

A můžete mi vysvětlit, jak chcete, aby diváci hlasovali podle kvality tance, když se hlasuje vždy již od konce předešlého kola, tedy týden před tím než soutěžící začnou tančit?

6 0
možnosti
DJ

Přece hlasovat podle uplynulého výkonu. Většina párů předvádí stabilní výkony, žádné extrémní výkyvy se nekonají.

2 1
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 11,51
  • Průměrná čtenost 3441x
Mou celoživotní vášní se stal sportovní (původně nazývaný společenský) tanec. Jsem aktivním tanečníkem, ale tanec, bohužel, není mým živobytím. V roce 2010 jsem se stal finalistou Mistrovství České republiky ve standardních tancích v kategorii Senior II. V současné době jsem lektorem v TŠ Marie Janoušové.

Na stránkách revue.idnes.cz jsem v roce 2008 komentoval soutěžní večery StarDance.
 

Počet přečtení všech článků k 17.12.2023:

428141

 

 

Seznam rubrik