Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já oceňuji všechny, kteří se zúčastnili. Musí to být dost náročné a každý zúčastněný do toho dal co mohl. Bohužel první vždy vypadnou ti nejstarší, protože jejich tělo už nedovolí to co mladému tělíčku. Proto herečka paní Mihulová tuto účast neustále odmítala. Díky všem soutěžícíh ve Star dance a přeji hezké Vánoce.

0 0
možnosti

Přesně. Hrozně jsem litovala, že paní Chýlkovou nepozvali do StarDance před deseti lety. Hádám, že by to dotáhla daleko.

1 0
možnosti

Souhlas, az na tu Kubelkovou. Nevim, proc mate nutkani psat "ze by si finale mozna zaslouzila vic". Tim relativne objektivni clanek ziskava nadech zklamaneho fanouska

A porota taky v pohode. Ve finale bylo videt, ze chteji dat Vavrovi hodne bodu, ale zaroven rozumne, aby vyrovnana Eva a Darija skoncily nad nim, a o vitezce tak rozhodli pouze divaci. Obe byly vyborne a o tridu jinde, nez ostatni.

4 1
možnosti

Minus za tu Ivu. Opravdu byla tanečně lepší než Vávra.

1 0
možnosti

Od začátku jsem Darje fandila, obzvlášť po prvním kole kde ji moc nechválili a vypadalo to, že tam dlouho nepobude. Hlasy jsem začala posílat až po polovině pořadu a to nejdříve Kubelkove která tancovala krásně, ale neměla moc příznivců. Včera jsem hlas posílala Darje asi k tomu přispělo i že ji mám ráda jako mladou herečku. Eva byla bezchybná, její držení těla bylo nádherné a jejich paso doble společně s walzem vítězného páru považuji a nejkrásnější tance soutěže.

7 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 12,07
  • Průměrná čtenost 3441x
Mou celoživotní vášní se stal sportovní (původně nazývaný společenský) tanec. Jsem aktivním tanečníkem, ale tanec, bohužel, není mým živobytím. V roce 2010 jsem se stal finalistou Mistrovství České republiky ve standardních tancích v kategorii Senior II. V současné době jsem lektorem v TŠ Marie Janoušové.

Na stránkách revue.idnes.cz jsem v roce 2008 komentoval soutěžní večery StarDance.
 

Počet přečtení všech článků k 17.12.2023:

428141

 

 

Seznam rubrik