Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R63a67d18e54k 60J20a57r91o24š

3. 12. 2023 14:09

Ty hromadné scénické tance mě tedy nedojaly.

Vůbec nechápu jejich zařazení, když v podstatě scénické tance v sólo variantě již provádějí samotné páry a vlastní požadovaný tanec se tam většinou jen na krátkou chvíli mihne...

Kde jsou ty časy, kdy v této soutěži byly k vidění skutečné společenské tance bez doprovodných scénických šaškáren.

Aleš Valenta, Jiří Dvořák a další vítězové dřívějších ročníků musí na tu současnou "show" jen nevěřícně kroutit hlavou...

2 8
možnosti

Souhlasím.

Mně také ke štěstí stačil free style ve finále.

A vůbec se mi nelíbilo, když se rozmohlo nadužívání rekvizit a pódiových efektů. Snad nejhorší to bylo v roce 2018, ale možná jsem se jenom nedokázalo vzpamatovat z těch ohnivých mís při tanci pana Dědíka s paní Tomicovou na Bodyguarda. Letos mi připadá, že jsou tanečníci, pokud jde o rekvizity, přeci jenom uvážlivější. A že i slabší tanečníci se snaží tančit a nedělají z tance divadelní scénky.

2 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 12,07
  • Průměrná čtenost 3441x
Mou celoživotní vášní se stal sportovní (původně nazývaný společenský) tanec. Jsem aktivním tanečníkem, ale tanec, bohužel, není mým živobytím. V roce 2010 jsem se stal finalistou Mistrovství České republiky ve standardních tancích v kategorii Senior II. V současné době jsem lektorem v TŠ Marie Janoušové.

Na stránkách revue.idnes.cz jsem v roce 2008 komentoval soutěžní večery StarDance.
 

Počet přečtení všech článků k 17.12.2023:

428141

 

 

Seznam rubrik