Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přesně tak, Josef Maršálek netančí, ten na parketu chodí. Ale je to takový sympatický medvídek a tak mu diváci posílají hlasy.

2 0
možnosti
RP

Také souhlasím s vaším hodnocením a jsem ráda, že Adamczykova už není tak jasna favoritka, Darje bych vítězství už pro její mladí a roztomilé vystupování přála víc. Tentokrát se na Maršálka poprvé hezky koukalo, zásluhu na tom měli kostymeři i partnerka, které to v černé paruce moc slušelo.

0 0
možnosti
KK

Nejvíc to slušelo Terezce. Včera byla boží.

0 0
možnosti
RK

Buďte zdráv, někdejší kolego na poli pracovním i sportovním. Bohužel si je třeba uvědomit, že tohle skutečně není taneční soutěž, ale přehlídka stále slabších celebrit, jak tomu podobné pořady nadiktované ze zahraničí velí. Takže bědovat nad tím, kdo byl lepší nebo horší, kdo měl nebo neměl být vyřazen, jsou - jak říkají naši bývalí třídní nepřátelé, dnes bratři ve zbrani - out of order. Ostatně asi nejlépe to řekl vynikající Miloň Čepelka v semináři před hrou Hospoda Na mýtince: "Takže pokud mě v následujícím představení uslyšíte zpívat - nejde o zpěv!"

3 1
možnosti

Ale kritika autora na adresu poroty byla na místě.

7 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 12,07
  • Průměrná čtenost 3441x
Mou celoživotní vášní se stal sportovní (původně nazývaný společenský) tanec. Jsem aktivním tanečníkem, ale tanec, bohužel, není mým živobytím. V roce 2010 jsem se stal finalistou Mistrovství České republiky ve standardních tancích v kategorii Senior II. V současné době jsem lektorem v TŠ Marie Janoušové.

Na stránkách revue.idnes.cz jsem v roce 2008 komentoval soutěžní večery StarDance.
 

Počet přečtení všech článků k 17.12.2023:

428141

 

 

Seznam rubrik