Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vaše hodnocení mne vždy zaujmou a odnesu si z nich často víc než televizního plkání soutěžní poroty.

Však víme: televizní čas, zábavnost, formát... bla, bla, bla.

Děkuji za Váš čas a názory i hodnocení, se kterými se (laicky, pocitově jako divák) shodnu více než s těmi, co uděluje přímo porota v show.

4 0
možnosti

Očekával jsem sice, že tentokrát skončí pan Maršálek, ale nemyslím si, že Richard Krajčo vypadl nezaslouženě. Možná to z vašeho odborného pohledu vidíte jinak, ale já jsem u něj postrádal eleganci, bylo to celé takové upocené. Laická veřejnost to asi viděla stejně.

4 0
možnosti
Foto

P17e55t48r 77F24a54b50e82r63a

5. 11. 2023 10:53

Píšu o tom: "Celkově byl tanec poněkud neurovnaný a jakoby roztřepený, kdy tu něco chybělo, tu přebývalo." Richard byl rozevlátý, měl jsem dojem, že se nerad podřizuje pravidlům, ale i tak patřil mezi ty, kteří se řadí k té lepší polovině soutěžního pole.

0 0
možnosti

Dobrý den, ač v hodnocení soutěžících se s Vámi až na jednu drobnost shodnu, tak ale musím konstatovat, že v textu si v závěrečném hodnocení poněkud odporujete. Pokud si odmyslíme pana Maršálka, který je jako každý ročník někdo specifický a který vzhledem ke svým tělesným proporcím prostě nemůže přímo tanečně konkurovat zbytku soutěžících, tak vaše tvrzení že pan Krajčo patřil do lepší poloviny neodpovídá realitě. Sám jste ho nakonec hodnotil mezi dvěma nejhoršími, a s tím zcela souhlasím. Takže diváci jen potvrdili i Vaše hodnocení. Ano, jistě, pan Maršálek už tři kola "přesluhuje", ale v podstatě mi to nevadí, je to velmi důstojný pán který zcela ladí se zaměřením této show (na rozdíl třeba od exotů typu pana Pavláska).

2 0
možnosti
Foto

P61e90t90r 24F84a23b28e70r31a

5. 11. 2023 10:13

Dobrý den, pane Šmolíku, to, že se někomu nějaký tanec nepovede, je celkem obvyklá věc. V mých očích byl Richard adeptem na celkové čtvrté až páté místo, tedy v té lepší polovině startovního pole. Pochopitelně se vše vyvíjí a Richard mohl jak klesnout, tak se dostat výše. Možná jsem to napsal méně srozumitelně, ale rozpor v tom není. V závěrečném hodnocení Richarda a Dominiky píšu o výkonech v množném čísle, tedy že nejde jen o včerejší quickstep.

2 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 12,07
  • Průměrná čtenost 3441x
Mou celoživotní vášní se stal sportovní (původně nazývaný společenský) tanec. Jsem aktivním tanečníkem, ale tanec, bohužel, není mým živobytím. V roce 2010 jsem se stal finalistou Mistrovství České republiky ve standardních tancích v kategorii Senior II. V současné době jsem lektorem v TŠ Marie Janoušové.

Na stránkách revue.idnes.cz jsem v roce 2008 komentoval soutěžní večery StarDance.
 

Počet přečtení všech článků k 17.12.2023:

428141

 

 

Seznam rubrik