Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PD

P20e21t58r 38D46r82a78p21a14l

23. 10. 2023 7:58

"tak, viděli jsme výkon Zdeňka chlopcika a co na to předseda poroty Jarda Jágr? No, podívej Zdeňku, udělal jsi kus práce, je tam vidět nějaký progres. Ale pri přešlapování se neodrazis z hrany, při střelbě příklepem máš spatne postavena ramena. Hra soupeři do těla to je úplná bída, hokej nejsou taneční. No, za mě maximálně 5 bodů..." fakt vám přijde normální hodnotit amatéry po 2mesicnim kurzu jako profesionály?

0 0
možnosti

Ale oni je nehodnotí jako profesionály, oni jsou ve svém hodnocení velmi mírní a něžní. Kdyby je hodnotili jako profesionály, tak to bude půl hodina drsných výtek !!!

4 0
možnosti
DJ

Děkuju za hodnocení dalšího večera. Aspoň jedna jistota zůstala, když nám zrušili diskusi na stránkách televize. Pane Fábero, chtěla jsem poprosit o zopakování sysému hodnocení. Je mi jasné, jak se přidělují body = 10 je nevíc, ale jak se boduje v případě, že mají dva páry stejně bodů? První má např. 10, druhý a třetí 9, a čtvrtý má kolik? 8 nebo 7 ? Děkuju předem a těším se na další "report".

1 0
možnosti
Foto

P88e95t92r 76F73a92b50e98r83a

23. 10. 2023 12:50

Zdravím vás, paní Ježková, jsem rád, že jste opět našla cestu na můj blog.

K vašemu dotazu: První pořadí = 10 bodů - toto číslo se mění s počtem zbývajících soutěžících, takže za týden to bude už jen 9. Pokud je shoda, mají všechny páry ve shodě stejnou bodovou základnu, v aktuálním případě Eva Adamczyková a Iva Kubelková po 10 bodech. Pár na další pozici je druhý, tedy 9 bodů (Richard Krajčo). Pak je opět shoda, Tereza Mašková a Marek Adamczyk po 8 bodech, a tak dále, poslední Josef Maršálek měl od poroty 4 body. Nyní nastupuje hlasování diváků, které stanoví vlastní pořadí, kde se boduje stejným způsobem, tedy první pár u diváků 10 bodů (za týden zase už jen 9) a poslední pár bod jeden. Sečtou se body od poroty a od diváků, a to následně určuje pořadí párů, kdy poslední pár ze soutěže vypadává. Poslední pár od poroty tak může hlasy diváků hravě přeskočit lepší tanečníky. Doufám, že jsem to vypsal srozumitelně, a pokud ne, neváhejte napsat znovu. Vždy se těším na "známé tváře".

Diskuse na stránkách SD je škoda. Občas to tam bylo nechutné, ale já si vždy rád přečetl názory jiných diváků, ač jsem sám přispíval jen sporadicky, přeci jen to byl prostor, kde se scházeli stejní lidé už od první řady. A díky za přízeň

2 0
možnosti
Foto

Seriál je totální dlouhá hloupost za peníze koncesionářů. Soutěž profíků v páru s mediálními "celebritami" je jen show (pamatujeme na Tydýta). Takový program bych čekal od soukromých TV. Něco jiného by byla profesionální sioutěž.

0 6
možnosti
PP

Stardance si na sebe vydělá, takže peníze koncesionářů vás nemusí trápit. A jestli to je nebo není hloupost je jen váš názor, který není o nic kompetentnější než jakýkoliv jiný.

5 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 12,07
  • Průměrná čtenost 3441x
Mou celoživotní vášní se stal sportovní (původně nazývaný společenský) tanec. Jsem aktivním tanečníkem, ale tanec, bohužel, není mým živobytím. V roce 2010 jsem se stal finalistou Mistrovství České republiky ve standardních tancích v kategorii Senior II. V současné době jsem lektorem v TŠ Marie Janoušové.

Na stránkách revue.idnes.cz jsem v roce 2008 komentoval soutěžní večery StarDance.
 

Počet přečtení všech článků k 17.12.2023:

428141

 

 

Seznam rubrik