Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pěkný večer, včetně toho "happy endu".:-) Velký dojem na mne udělala v úvodu pořadu Tatiana Drexler, jak sebou ve vystoupení porotců mrskala, jakoby jí bylo dvacet.R^

5 0
možnosti
FS

Mnohonásobně lepší oddechový program než nějaké velkohubé krimithrillery či slaďáky na komerčních kanálech!! Moc toto nesleduji, dívám se hlavně na naučné, cestování po vlasti atd. - prostě fandím ČT a tak trochu chválím i tento program. Stále se mně zdá, že doposud je lepší platit koncesionářské poplatky (ale zároveň hlídat a nutit molocha ČT ke "zhubnutí") než sledovat hlouposti a reklamy u soukromníků...

1 0
možnosti
Foto

OK .. ale uprimne receno, skladba programu neni zase natolik rozdilna a konkretne StarDance je vicemene ciste reklamni porad ;-)

0 0
možnosti
AK

No je to pro ovce co nemají nic jiného na práci!!

0 5
možnosti
Foto

Tak, nebyl bych tak prikry. Jsou horsi veci k videni. Mne osobne nejvic vadi, ze je u divaku vyvolavan pocit jakesi souteze, ale hlavne jde o zabavu a prezentaci sponzoru, diky cemu doslo i k tomu prapodivnemu konci, ktery az tak prekvapivy nebyl.

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 11,53
  • Průměrná čtenost 3441x
Mou celoživotní vášní se stal sportovní (původně nazývaný společenský) tanec. Jsem aktivním tanečníkem, ale tanec, bohužel, není mým živobytím. V roce 2010 jsem se stal finalistou Mistrovství České republiky ve standardních tancích v kategorii Senior II. V současné době jsem lektorem v TŠ Marie Janoušové.

Na stránkách revue.idnes.cz jsem v roce 2008 komentoval soutěžní večery StarDance.
 

Počet přečtení všech článků k 17.12.2023:

428141

 

 

Seznam rubrik