Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vždycky se těším na Vaše profi hodnocení.  Kupodivu jako laik mívám při SD stejný názor. A tentokrát jsme se shodli i s tou Pomádou. Vůbec nechápu, jak mohl ke skladbě Thriller někdo vymyslet takové kostýmy. Michal by se s přimhouřeným okem ještě dal, ale ten Maričin strakatý školní úbor se k tomu vůbec nehodil. Bylo to úplně mimo a mám pocit, že to hodně rušilo samotný tanec, který se mi jinak líbil. V těch kostýmech to ale vypadalo jako groteska. Tohle byla fakt velká škoda. 

2 0
možnosti
Foto

P83e34t71r 20F20a27b43e90r98a

2. 11. 2021 18:23

Děkuji, já se snažím při tanci kostýmy eliminovat a soustředím se jen na výkon párů. Kostým vysloveně tanec neruší, ale může být rušivým elementem při vnímání celkového dojmu jako něco, co tam jednoduše nepatří. Tohle jste asi měla na mysli. Já kladu hlavní důraz na tanec a všechny s tím spojené jednotlivosti. Kostým u mě hraje takřka nulovou roli.

0 0
možnosti

Děkuji za názor na porotu. Něco podobného jsem psala na ofiko SD. Divím se párům, že se nevykašlou na nějaké drcení kroků a vystretých rukou a nohou, když stejně dostanou menší známku než ten, který to tam odšlape jak zelí za okres... Byly tam podobná "dřeva" i dříve, ale nikdy to hodnocení nebylo tak nespravedlivé jako v posledních dvou třech řadách.

4 0
možnosti
Foto

P42e51t98r 65F96a19b58e21r85a

2. 11. 2021 18:18

Já děkuji za přízeň a sdílím váš názor.

0 0
možnosti

Jsem ráda, že i člověk, který tanci rozumí, má stejný pocit, pokud jde o přístup poroty.

Ačkoli naprostý laik, za ta léta sledování StarDance už jsem přeci jenom něco odkoukala, obvykle dost slušně odhadnu, co bude porota tanečníkům vytýkat (i když některé chyby, hlavně v provedení kroků, samozřejmě nerozpoznám), ale opravdu bývám upřímně zmatená, pokud jde o výši udělených známek.

A ten "vtip" pana Chlopčíka s otočenou šestkou, takže hodnocený pár měl na moment dojem, že obdrží hodnocení "9", to už bylo, promiňte mi ten výraz, vysloveně sprosté.

2 0
možnosti

R^Nehledě k tomu, že Godlovi dal sedmičku, i když ten svůj tanec odchodil, jako na nějaké vesnické tancovačce.

0 0
možnosti

Souhlas s vaším názorem na porotu. R^

7 0
možnosti

Nevnášejte zde covidová témata. Těch blogů a diskusí kolem toho je i tak dost.:-/

1 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 12,07
  • Průměrná čtenost 3441x
Mou celoživotní vášní se stal sportovní (původně nazývaný společenský) tanec. Jsem aktivním tanečníkem, ale tanec, bohužel, není mým živobytím. V roce 2010 jsem se stal finalistou Mistrovství České republiky ve standardních tancích v kategorii Senior II. V současné době jsem lektorem v TŠ Marie Janoušové.

Na stránkách revue.idnes.cz jsem v roce 2008 komentoval soutěžní večery StarDance.
 

Počet přečtení všech článků k 17.12.2023:

428141

 

 

Seznam rubrik