Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Stardance sleduji s velkou oblibou, a chápu potřebnost charity pro vozíčkáře, jen ta forma tohoto dílu pořadu mi přijde poněkud násilná, předváděčka darujících nevyvážená a celkově mi to připomínalo spíš 'dojení'...

1 0
možnosti
DJ

Díky za další zhodnocení večera. Mně osobně je líto, že "kvůli" vozíčkářům přijdeme u každého páru o jeden tanec. Myslím, že freestyle by tomuto typu slušel lépe. A hodnocení poroty už vůbec nerozumím, protože každý vozíčkář má jiné fyzické možnosti a limity. Body možná ano, ale určitě bych je nezapočítávala do dalších kol. Přijde mi to hodně nefér!

4 0
možnosti

Tak mě těch lidí na vozíku je spíše líto, ale pokud ony byli šťastni a z vystoupení měli radost tak je to jen dobře. Bohužel i to je život a oni musí jít dále a nevzdávat se. Jen mi bylo líto, že se jeden pán zranil při zkoušce, kdy ho ho na vozíku převrátili a utrpěl otřes mozku. Jinak tu vybranou částku jim přejme, nikdo neví kdy budeme také něco potřebovat.

1 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 12,06
  • Průměrná čtenost 3441x
Mou celoživotní vášní se stal sportovní (původně nazývaný společenský) tanec. Jsem aktivním tanečníkem, ale tanec, bohužel, není mým živobytím. V roce 2010 jsem se stal finalistou Mistrovství České republiky ve standardních tancích v kategorii Senior II. V současné době jsem lektorem v TŠ Marie Janoušové.

Na stránkách revue.idnes.cz jsem v roce 2008 komentoval soutěžní večery StarDance.
 

Počet přečtení všech článků k 17.12.2023:

428141

 

 

Seznam rubrik