Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem nepochopil, proč se Vágner s partnerkou museli ještě na parketu před kamrami pi sobě plazit a oblizovat.

0 1
možnosti

Díky za další hodnocení, vždycky ho ráda čtu. Chtěla bych se zeptat, jaký je Váš názor na zařazování stále většího počtu tématických večerů. Já mám pocit, že to není moc ku prospěchu věci, protože se pak nuceně roubuje hudba na tanec a že se pak párům musí i hůře tančit.

5 0
možnosti
Foto

P96e53t53r 38F34a83b85e25r70a

4. 11. 2019 13:23

Dobrý den, paní Ježková, už před začátkem letošní StarDance při představování novinek měl v hlavě stejnou otázku, ale spíše směrem k diváctvu. Jak to přijme konzervativní divák? Všeho moc škodí, ale bez inovací je to stagnace. Najít správnou míru je úkol obtížný. Chápu tvůrce, že chtěli jubilejní ročník udělat pestřejší. Množství tematických večerů je letos velké, mohlo byt menší, ale sešlo se několik výročí najednou. Desátý ročník, 30 let od Sametu, 80 let Karla Gotta. K tomu večer s vozíčkáři, pohádkový večer a detektivní večer. To je celá polovina večerů, přičemž semifinále a finále bude v rukou diváků. Normální večery jsou tak v menšině. Některé večery mohou dát pořadu novou jiskru,například detektivní večer, kde páry budou muset částečně spolupracovat.

Soutěžící mají pořád stejný úkol, naučit se co nejlépe sestavu. Tanečníci mají také stejný úkol, naučit je to. Pro tanečníky jsou ale tématické večery novou výzvou. Musí vymyslet choreografii nejen na skladbu, ale i na zadané téma anebo přímo nějakou postavu.

Když skládali své skladby Mozart nebo Strauss, tak tehdy šlo o to, co bychom dnes pojmenovali slovem pop-music. V minulém století, kdy vznikla většina soutěžních tanců, se vytvořilo množství nádherných skladeb. Vývoj ale neustrnul a přináší nové styly pop-music. Jak to udělat, aby se při tanci nehrály pořád stejné skladby a přitom hudební doprovod byl současný? Jedině transformací do tanečních rytmů. Na YouTube je velké množství transformovaných skladeb ze současné pop-music do tanečních rytmů, lze je nalézt například pod "The best music of waltz, samba, rumba" a dalšími názvy tanců. Jsou i skladby, které existují v několika různých rytmech, například Třešňové květy jako cha-cha nebo rumba a dokonce jsem skladbu slyšel i jako slowfox. Myslím, že to byl Werner Tauber a jeho orchestr, kdo nahrál jako směs standardních tanců znělku Eurovize. Pro soutěžící ani tanečníky to rušivé není. Vnímají rytmus a pokud to je známá melodie, tančí se jim líp. Použila jste krásné slovo "rou

0 0
možnosti

P84e68t87r 36L51a58n52g67e13r

3. 11. 2019 21:31

R^Děkuji za hodnocení. I přes vámi zmíněné nedostatky se na soutěžící dobře kouká a přiznám se, že se dobře bavím. V

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, pane Langere, jisté je, že žádná z celebrit nikdy nebude tančit jako profesionál, ale každého jednotlivce mám v úctě už jen proto, že do toho šel, poznal taneční dřinu, radost z odtančené sestavy i pocit štěstí při postupu. Upozornění na chyby má být impulsem k tomu, na čí by se měli zaměřit a zlepšit. Některá vystoupení jsou na tuto soutěž skvělá a já osobně jsem rád, že letos mezi soutěžícími není žádný Pavlásek a že prozatím soutěž opouštějí ti, kteří končí po právu. PF

0 0
možnosti
Foto

Letošní StarDance zatím probíhá bez překvapení, přízeň diváků se víceméně shoduje s hodnocením poroty. Vypadly "slabší kusy", ale tipovat celkového vítěze si netroufám. Pro mne je určitým překvapením Miroslav Hanuš, kterému jsem zpočátku nedával příliš šancí s ohledem na jeho o něco vyšší věk. Ale on se zatím drží docela dobře.

9 0
možnosti

Je mi líto jak pan Hanuš své učinkovani pojal, čekala jsem projev chlapa a on tam vystupuje jak přestárlý diblík, ach jo

1 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 11,51
  • Průměrná čtenost 3441x
Mou celoživotní vášní se stal sportovní (původně nazývaný společenský) tanec. Jsem aktivním tanečníkem, ale tanec, bohužel, není mým živobytím. V roce 2010 jsem se stal finalistou Mistrovství České republiky ve standardních tancích v kategorii Senior II. V současné době jsem lektorem v TŠ Marie Janoušové.

Na stránkách revue.idnes.cz jsem v roce 2008 komentoval soutěžní večery StarDance.
 

Počet přečtení všech článků k 17.12.2023:

428141

 

 

Seznam rubrik