Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Z mého (zcela laického) pohledu byl nejslabší pár Tonya Graves a Michal Bureš. Své určitě udělalo i to, že je mezi nimi velký výškový rozdíl - když partner drží partnerku místo v pase někde v oblasti lopatek, nevypadá to dobře a nejspíš se jim ani dobře netančí. Kdyby Tonya tančila s Rumlem, určitě by na tom byla lépe. Trochu se obávám, že hodnocení Nory Fridrichové negativně ovlivnil fakt, že je hlavní tváří investigativního pořadu 168 hodin, který si nebere servítky nad některými oblíbenci davů.:-)

Technická poznámka - nemohl byste své hodnocení jednoduše vyjádřit také jen číslem a ne přirovnáváním k jednotlvým porotcům (nebo obojím)?

2 1
možnosti
ND

Mi se ale líbí to přirovnání. Já bych do systému autora nezasahovala.

4 0
možnosti
ND

Těším se na vaše další pravidelné hodnocení.

7 0
možnosti
Foto

P23e41t49r 72F38a79b88e94r72a

20. 10. 2019 15:54

Děkuji za přízeň.

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás a musím říci, že Vaše hodocení přijímám s respektem k odborníkovi. Rozhodně Vám nehodlám konkurovat (můj blog k 1. večeru byl hlavně o Karlu Gottovi, tak proto).

Snad jen jeden dotaz k Matouš Ruml & Natálie Otáhalová: "Matouš tančil technicky na velmi slušné úrovni, ani po rytmické stránce se mu nedá moc vytýkat." Zajímalo by mne, co mu tedy vytýkáte, že dostal 7, zatímco dle Vašich slov srovnatelní následující tanečníci dostali 8. Berte to opravdu jako zvědavost a dotaz k odborníkovi.

K 2. večeru a vůbec i k 1. si dovolím poznamenat, že mi připadá, že porota je vždy na začátku přísnější a postupně "povoluje" a dává lepší známky. Nemáte ten dojem? (Tonyu Graves z toho vyjímám, pochoptielně, )

0 0
možnosti
Foto

P85e75t57r 81F48a37b22e81r11a

20. 10. 2019 15:37

Dobrý den, pane Faltýne, nechci běžně vypisovat všechny drobnosti, na které se musí brát při hodnocení zřetel. To by nikoho nebavilo číst. Jsou čtyři základní kritéria a ty mají ještě po třech aspektech. Roli hraje i celkový dojem, může se promítnout částečně i subjektivní dojem. Co se týče Matouše, tak v jeho tanci chyběla patřičná lehkost, větší drive do prostoru, dotažení pohybů. Jeho tanec byl opatrný, bez rizika posunout váhu blíž k hranici rovnováhy. Rovněž by slušela větší práce vrškem těla. Váhal jsem mezi známkou 7 a 8, nakonec rozhodla chyba kroků, kdy Matouš zakopl o vlastní nohu. Dalo by se s nadsázkou říct, že jeho známka byla 7.49.

K porotě, občas to tak vypadá a občas tomu tak je. Páry se postupně zlepšují, a tak si vyšší známky zaslouží. V závěrečných večerech ale porota dává vyšší známky i tehdy, když si to pár nezaslouží.

3 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 11,51
  • Průměrná čtenost 3441x
Mou celoživotní vášní se stal sportovní (původně nazývaný společenský) tanec. Jsem aktivním tanečníkem, ale tanec, bohužel, není mým živobytím. V roce 2010 jsem se stal finalistou Mistrovství České republiky ve standardních tancích v kategorii Senior II. V současné době jsem lektorem v TŠ Marie Janoušové.

Na stránkách revue.idnes.cz jsem v roce 2008 komentoval soutěžní večery StarDance.
 

Počet přečtení všech článků k 17.12.2023:

428141

 

 

Seznam rubrik