Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DJ

Tentokrát zvláště děkuji za hodnoce odborníka, protože laik jenom žasl. Mnoho tanců se mi zdálo divných, jen jsem si nedokázala vyhodnotit, že je to nevhodně zvolenou hudbou. Já už si dávno myslím, že pan Onder není muž na svém místě, ale asi má v ČT nějakou protekci. Když byl tím šéfem pan Odstrčil nebo pan Čadek bylo to výrazně lepší. A připojuju se ke kritice poroty, protože od hodnocení vynaložené energie nebo zápalu pro tanec jsme tady my - laici. Oni tam mají být od těch kroků a nášlapů a navíc by měli měřit všem stejným metrem, což se evidentně nedělo.

14 0
možnosti
Foto

P49e87t92r 60F27a12b96e29r25a

30. 10. 2018 12:23

Dobrý den, děkuji za reakci. Odborník je silné označení, řekněme, že jsem spíše tance znalý. Odborníky jsou jiné kalibry než já.

Výběr hudby byl vážně špatný, včetně anachronismu v jivu. Hodnocení poroty jsem tentokrát nechápal. Některé tance hodnotila spravedlivě, u jiných rezignovala na svou roli a proměnila se na fanoušky. Doufejme, že to byl jednorázový úlet.

13 0
možnosti

Výběr hudby je tradičně špatný v tomto pořadu. Je to vlastně "znásilňování" skladeb do žádaného rytmu. Je to patrně záměr, protože takto nejsou tak viditelné chyby rytmu, jako by byly vidět například při "pravověrném" tangu:-)

0 0
možnosti
Foto

P61e80t73r 34F55a57b45e10r78a

30. 10. 2018 13:18

Dobrý den, výběr hudby není špatný, tentokráte šlo o dobovou hudbu. Zde selhal lidský faktor. Ono i to tango se před sto lety tančilo jinak.

0 0
možnosti

...ano, chápu. Jen Váš názor je ten správný.

1 3
možnosti
Foto

Sledovala jsem to jen jednou, přepnula na Dvojku. A divácké hodnoRvcení má význam (cenu) jako u Zlatého slavíka... Neuznávám.

1 0
možnosti

Nevím sice na co reagujete, ale ono nemá cenu ani hodnocení poroty, natož diváků. Je to reality show, ve které jde o pobavení a sympatie, a ne o kvalitu tance. Což je z průběhu "soutěže" velmi patrné.

3 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 12,06
  • Průměrná čtenost 3441x
Mou celoživotní vášní se stal sportovní (původně nazývaný společenský) tanec. Jsem aktivním tanečníkem, ale tanec, bohužel, není mým živobytím. V roce 2010 jsem se stal finalistou Mistrovství České republiky ve standardních tancích v kategorii Senior II. V současné době jsem lektorem v TŠ Marie Janoušové.

Na stránkách revue.idnes.cz jsem v roce 2008 komentoval soutěžní večery StarDance.
 

Počet přečtení všech článků k 17.12.2023:

428141

 

 

Seznam rubrik