Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je lež - diváci dali hlasy a ty byly poníženy o rozhodnutí poroty.

0 1
možnosti
Foto

P95e81t33r 65F46a24b56e34r27a

22. 12. 2015 21:42

Dobrý den,

vše je relativní a na vše se dá dívat dvojím pohledem jako například na zpola naplněnou sklenici.

1 0
možnosti

Když píšete tento styl tím myslím tancování s gumou,jde mimo mě a dáváte 10?

0 0
možnosti
Foto

P16e55t24r 19F47a10b94e55r92a

23. 12. 2015 11:04

Dobrý den,

mohu. To, že jde nějaký styl tance mimo mě neznamená, že nemohu ohodnotit, jak se mi líbí. Na uvedeném tanci se mi líbila náročnost, dotažení pohybů, napětí v těle, emocionální část vystoupení, a tak podobně. Hodnotil jsem celkový dojem. Vystoupení jako takové mě nemusí oslovit vnitřně, přesto si mohu uchovat objektivitu.

Laik hodnotí jednoduše, buď se mu vystoupení líbí nebo nelíbí. Já, troufám si říct, že o tanci něco málo vím, a tedy hodnotím složitějším způsobem. Proto i vystoupení, které je svým charakterem mimo mě, rozumějte mimo standard či latinu, mohu ohodnotit známkou maximální.

1 0
možnosti

Z mého laického pohledu zvitezily Zelinkovy kreace a jako muž jsem ocenil krásu Lucie Hunčárové.Jitka v průběhu soutěže výrazně zhubla,brala to příliž profesionálně""

1 0
možnosti

Článek je precizní a na mě i chladný. Je škoda, že tak pěknou akci neumíte lépe stylisticky prodat.

3 2
možnosti
Foto

P77e50t36r 75F56a39b71e14r64a

22. 12. 2015 21:41

Dobrý den,

hezky jste mi vrátila hodnocení tance Jitky Schneiderové. Oceňuji.

Víte, paní Mašková, myslíte-li svou výtku vážně, pak i odpovím vážně. Vzhledem k tomu, že se snažím hodnotit jednotlivé taneční výkony, musím si uchovat odstup a nesmím si dovolit nechat vstoupit do svého hodnocení emoce nebo sympatie. Zároveň nepíšu slohové cvičení na dané téma, ale své vlastní hodnocení, takže nemohu cokoli stylisticky prodávat.

Mohu dění na parketě popisovat barvitě, ale tím by zcela zanikly ty postřehy, které jsou dle mého mínění důležité.

Teď, když už letošní řada skončila, mohu se přiznat, že mé sympatie se trochu přelévaly. V první okamžik mi učaroval Leoš Mareš, aby ho následně nahradila Leona Machálková, která si než vypadla, zasloužila být ve finále a snad i vyhrát. Ale pak začala úřadovat Marie Doležalová, a ta mě zcela svými výkony přesvědčila, že právě ona si vítězství zaslouží. Jsem rád, že to tak nakonec skončilo.

1 0
možnosti

co to je , ten StarDance ?

0 0
možnosti

J65a71r83a 59R13a58n46k

21. 12. 2015 19:27

Úvodní stránka — StarDance VII — Česká televize

http://www.ceskatelevize.cz/.../10570561091-stardance-vii/

:-)

0 0
možnosti

Já jsem si početla, zajímal mě názor autora.

3 0
možnosti

Co tímto článkem chtěl jako as autor říci??

1 0
možnosti
Foto

Pan Fábera jako aktivní tanečník hodnotí tuto show-soutěž standardně a dlouhodobě. Snad by stačilo se trochu víc podívat na jeho profil.

A rozhodně je zajímavé a svým způsobem I objektivizující si přečíst názory někoho nezávislého na televizním pozlátku.

7 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 11,51
  • Průměrná čtenost 3441x
Mou celoživotní vášní se stal sportovní (původně nazývaný společenský) tanec. Jsem aktivním tanečníkem, ale tanec, bohužel, není mým živobytím. V roce 2010 jsem se stal finalistou Mistrovství České republiky ve standardních tancích v kategorii Senior II. V současné době jsem lektorem v TŠ Marie Janoušové.

Na stránkách revue.idnes.cz jsem v roce 2008 komentoval soutěžní večery StarDance.
 

Počet přečtení všech článků k 17.12.2023:

428141

 

 

Seznam rubrik